متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر بازاریابی بر سیستم جدید بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

قسمتی از متن پایان نامه :

بانکداری جدید

بانکداری جدید بر روی عملکرد بانک‏ها تأثیرگذار می باشد. گاهاً بی‌سوادی مشتری‌ به عنوان مانع مهم در ارائه خدمات و محصولات نشده می باشد. برای بانک‏ها، انگیزه اصلی به کارگیری بانکداری الکترونیکی افزایش تعداد ارباب رجوع و حفظ و نگهداری آنها می باشد. سوددهی بانک‏ها در گذار به رسانه (ابزار) بانکداری الکترونیکی مزید بر علت شده می باشد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

در طول تاریخ، بخش جوانان توسط مجموعه گسترده‌ای از بازاریابان تا پیش از دهه 1940 مورد بهره گیری قرار گرفته می باشد، اما مسلماً ظهور نخستین تبلیغات در شرکت پپسی[1] در دهه 1960 به گونه چشمگیری بر اهمیت و پیامد سنجش نسبی موفق (گروه بندی) جوانان افزوده می باشد.

این مسأله برای بخش بانکداری اعتباری که در آن رقابت شدید بوده و توأم با نیازهای مصرف کننده به سرعت دچار تغییر و دگرگونی می شوند، بسیار اهمیت دارد. در حالی که راهکارهای تکنولوژیکی جدید موفقیت‌هایی را به دنبال داشته‌اند، اما افرادی وجود دارند که عقیده دارند که راهبرد فناوری به تنهایی اثربخش نخواهد بود زیرا کوشش می‌کنند به تعداد بیشتری از مشتری‌ها دست یافته و در نتیجه در لحاظ کردن تفاوتها و اولویتهای رفتاری مصرف کنندگان ناکام می‌ماند (رابرت راجیمبانا و الیوت، 2000: 114).

تحقیقات صورت گرفته در مورد اولویت‌ها، انتخاب‌ها و پذیرش محصولات و خدمات جدید از سوی مصرف کنندگان معمولاً در چارچوب پراکنده به شکل فراگیر مورد بحث و مطالعه قرار گرفته و در گذشته به دو رویکرد متکی بوده می باشد. رویکرد اول معطوف به تعریف و شناسایی ویژگی‌های مصرف کننده یا نوآور می‌باشد، در حالی که رویکرد دوم به ویژگی‌های نوآوری‌ها (محصولات / خدمات) می‌پردازد.

به مقصود تشویق پذیرش بیشتر بانکداری الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه، درک بهتر عوامل پیش برنده و موانع تأثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی حیاتی می باشد. با پی بردن به عوامل و شرایط تأثیر گذار بر توانایی کشورهای در حال توسعه در پذیرش کامل بانکداری الکترونیکی و درک مزایای آن، می‏توان مضامین راهبردی را برای پژوهشگران و متخصصان در زمینه چگونگی ترویج بانکداری الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه ارائه نمود (شیرا و همکاران، 2010: 64).

نتایج حاصل از پژوهش های قبلی نشان داد که موفقیت بانکدرای اینترنتی نه تنها توسط بانک‏ها یا طرفداری دولتی، بلکه از طریق پذیرش آن از سوی مشتریان نیز تعیین می‏گردد. این مسأله تأثیر چشمگیری بر پذیرش بانکداری الکترونیک داشته می باشد (پیکارانین و همکاران[2]، 2004: 117).

در حالی که در هندوستان بیش از 4/6 میلیارد دلار در بخش نرم افزار و خدمات صادرات دارد، استخدام حدود 415000 متخصص نرم افزار در بیش از 900 شرکت، ‌سیاستهای اقتصاد آزاد که از سوی دولت از اوایل دهه 1999 اتخاذ شده می باشد فرصتهای بی‌شماری برای شرکت‌های خارجی به مقصود بهره گیری از پتانسیل موجود در بازار عظیم هند را فراهم آورده می باشد. در نتیجه، جریان مستقیم سرمایه گذاری خارجی به هندوستان از اندازه 103 میلیون دلار در سالهای 91ـ1990 به 1/5 میلیارد دلار در سالهای 2001 ـ 2000 افزایش پیدا نمود. بازاریاب‌های خارجی در بخش‌های گوناگون از بخش فناوری اطلاعات و الکترونیک گرفته تا نوشابه و غذاهای آماده (حاضری)، وارد بازار هندوستان شده‌اند و با بازاریاب‌های داخلی در حال رقابت می‌باشند (ریتی آگاروال و همکاران، 2009: 47).

[1] – Pepsi

[2] – Pikkarainen et al.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

1-1-        اهداف پژوهش

الف)هدف اصلی

مطالعه تاثیر بازاریابی بر سیستم جدید بانکداری شعب بانک ملی شهر خرم آباد.

ب)اهداف فرعی

  1. مطالعه تاثیر اعتماد بر سیستم جدید بانکداری شعب بانک ملی شهر خرم آباد.
  2. مطالعه تاثیر تضمین بر سیستم جدید بانکداری شعب بانک ملی شهر خرم آباد.
  3. مطالعه تاثیر تعهد بر سیستم جدید بانکداری شعب بانک ملی شهر خرم آباد.
  4. مطالعه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سیستم جدید بانکداری شعب بانک ملی شهر خرم آباد.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه تأثیر بازاریابی بر سیستم جدید بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد با فرمت ورد